HTML

szmáááájlííí

Friss topikok

  • Sűtiii: h ha nem csak beszéltél volna, hanem cselekedtél volna, akkor biztos h most nem itt tartanak, ja é... (2010.05.23. 12:57) idő
  • Guculke: arra a napra en is emlekszem....ugy meg voltal indula....s mindenki a te viragodat fogogatta...:P ... (2010.03.16. 19:24) meglepetééés:P
  • Guculke: szerintem is nagyon szupcsi(ahogy te szoktad mondani) kirandulas volt...:P az oszi is kipihente ma... (2010.03.16. 19:18) élmények:):x
  • Guculke: nekem is nagyon nagyon fog hianyozni az osztaly...es hozza is teszem h MINDENKI...mindenki a saja... (2010.03.09. 18:05) "mi"

Linkblog

2010.06.22. 12:31 csilcsi95

valami más.

 igaz rég nem irtam, és igaz megint rengeteg dolog történt és úgy érzem itt az ideje kicsit irjak ide is, de nem fogok mindent leirni:).mérföldkő az életünkben mikor valami jelentősebb dolgot lezárunk.hát most ez történt.vége.nagyon hiányoznak, de még lesz egy utolsó kirándulásunk, remélem minden rendben lesz jól fogunk szórakozni meg minden.úgy érzem az utóbbi időbe nem csak az általános iskolának lett vége az életemben.más dolgoknak is vége lett.aki tudja tudja, aki nem..hát az meg nem.úgy érzem próbálkoztam.lehet nem eleget,de én az ilyesmiben nem vagyok valami jó.igy alakult, ez van ezt kell szeretni.és igen is kijelentem, hogy jól érzem magam.vannak körülöttem megértő és kedves emberkék, akik mellém állnak mikor arra szükség van és mellettem van "ő" is aki igen is szeret annak ellenére, hogy ezt talán meg se érdemlem, mert nagyon bunkó voltam.de túlléptünk ezen is, együtt.lehet nagyon bele élem magam az egészbe.de nehéz lassan 5 hónap után nem bele élni magam.szeretem és kész.persze vannak viták, de minden idővel megoldódik.a suli?hogy mi lesz velem tovább?ahogy Krisztián mondja ez jó kérdés.:).megvolt a kódolás a tegnap.július elején majd kiderül hogy mi lesz a sorsom.de amikor ezt már megtudjuk valószinűleg útban leszek már Magyarország fele.vakáció első napján felhivtak a suliból, hogy valami jutalom kirándulást szerveznek vagy mit és én is mehetek.tiszta vagány lesz szerintem.ott lesz Lacika,Szabes és Edika is.:x.ááá alig várom.bár kicsit furi lesz 2 hétig távolt azoktól akiket szeretek.de azért lesznek a szeretteim közül is ketten ott.mégpedig Edika és Szabesh.szerintem ha ők nem jönnének én se mennék.velük háát velük nagyon jól el lehet szórakozgatni.folyik a hülyeség meg ez az.hát nemtudom.talán egyelőre ennyi elég lesz.többit majd máskor.

-na pápá.puszcsi.:*:x-

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://piiisz.blog.hu/api/trackback/id/tr52100700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása