HTML

szmáááájlííí

Friss topikok

  • Sűtiii: h ha nem csak beszéltél volna, hanem cselekedtél volna, akkor biztos h most nem itt tartanak, ja é... (2010.05.23. 12:57) idő
  • Guculke: arra a napra en is emlekszem....ugy meg voltal indula....s mindenki a te viragodat fogogatta...:P ... (2010.03.16. 19:24) meglepetééés:P
  • Guculke: szerintem is nagyon szupcsi(ahogy te szoktad mondani) kirandulas volt...:P az oszi is kipihente ma... (2010.03.16. 19:18) élmények:):x
  • Guculke: nekem is nagyon nagyon fog hianyozni az osztaly...es hozza is teszem h MINDENKI...mindenki a saja... (2010.03.09. 18:05) "mi"

Linkblog

2010.03.16. 14:18 csilcsi95

élmények:):x

Húúú. Na ez nagyon jó volt. Kár hogy már vége, na de se baj. Lesz még ilyen remélem. Játékok, buli, röhögés, szórakozás. Leirhatatlan élmények komolyan. Vissza akarok menni:D. Csomó jó dolgot csináltunk. Most álmos vagyok és nem fogom részletesen leirni. szal ennyi legyen elég:)). ÉÉÉs szááánkoztunk iiis:x. Az oszi meg nagyon rendes volt velünk szembe tehát mi is vele. Na meg aztán az éjszakai beszélgetések. Meg az éneklések. És az activity:x. Activityről jut eszembe az egyik vezetővel voltam együtt és el kellett mutassa a "lóherét". Szegény próbálta a kezével lerajzolni de nem igazán értettük. Az oszi szerencsére félrevonult és akkor mutatott egy lovat meg egy herét:)). én meg egyből beköptem "lóóhereee"..erre nagy röhögés tört ki :))). Nagyon jól telt a hétvége minden zsiir volt meg minden:x

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://piiisz.blog.hu/api/trackback/id/tr461844003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guculke 2010.03.16. 19:18:49

szerintem is nagyon szupcsi(ahogy te szoktad mondani) kirandulas volt...:P az oszi is kipihente magat, s mi se szegtuk meg(teljesen) a szabajokat...:))
a jatekok....hu...azok voltak a legjobbak...foleg miko botostol behaitottam a kesztyut...:P:)de a tobbi is erdekes volt...kiveve (szamomra) a csillagos, amit sehogyse ertettem...:))
süti beállítások módosítása