HTML

szmáááájlííí

Friss topikok

  • Sűtiii: h ha nem csak beszéltél volna, hanem cselekedtél volna, akkor biztos h most nem itt tartanak, ja é... (2010.05.23. 12:57) idő
  • Guculke: arra a napra en is emlekszem....ugy meg voltal indula....s mindenki a te viragodat fogogatta...:P ... (2010.03.16. 19:24) meglepetééés:P
  • Guculke: szerintem is nagyon szupcsi(ahogy te szoktad mondani) kirandulas volt...:P az oszi is kipihente ma... (2010.03.16. 19:18) élmények:):x
  • Guculke: nekem is nagyon nagyon fog hianyozni az osztaly...es hozza is teszem h MINDENKI...mindenki a saja... (2010.03.09. 18:05) "mi"

Linkblog

2010.05.17. 13:41 csilcsi95

idő

 "Minden korban van valami ami akkor és ott jó és éppen attól vállik széppé hogy vissza nem hozható..."----mennyire igaz:P. Minden kornak meg van a szépsége sőt minden napnak meg van a szépsége amit soha még egyszer ugyanúgy nem lehet megcsinálni. És semmi sem történik meg kétszer pont úgy:). 24 nap. Pfff hogy mennyire fog hiányozni, most várjuk h vége legyen, hogy új helyre és új emberek közé kerüljünk, de vissza sírjuk mi még ezt. Az idő, na az télleg gyorsan telik. Ha vissza gondolok még pontosan előttem van ahogy kis elsősként űltem a díszterem már kopott székén és izgalommal tele vártam hogy mi fog történni. Mellém ült egy kislány és beszélgetni kezdtünk. A beszélgetés témájából kiderült, hogy osztálytársak leszünk. Hamar megismerkedtünk ám az évek során rengeteg nézet eltérés alakúlt ki köztünk. De ilyenkor mikor az emberek elszakadnak egymástól csak a jóra kell gondolni. Szóval ennyit az első iskolai napomról. Valószínűleg az utolsó József Attilás iskolai napomra is pont ilyen jól fogok emlékzeni.

Téma váltás:D. Már 1 hónapja és 17 napja hogy ez a szép kis nézeteltérésünk egy vitába torkollot. Azóta nem is igazán beszélgetünk. Próbáltam a békülés témáját feldobni Titinek de szerintem hallani se akar a dologról. Ha nem hát nem. Disznótór nem erőszak..ahogy mondani szokták. Nem fogok ráerőltetni egy olyan "kapcsolatot" amit nem akar. Persze hogy hiányzik hiszen másfél évig legjobb bnők voltunk és mindent megosztottunk. Annak ellenére, hogy azt állítja, hogy nem ismerem szerintem eléggé ismerem. Az már más tál tészta h abban reménykedtem, hogy talán velem másképp fog viselkedni, mint egy akár milyen haverral. Reméltem, hogy szólni fog, ha meggondólja magát, bár kételkettem a dologba. Mikor azt mondtam neki, hogy remélem szól akkor is előre azt mondtam volna, hogy szerintem nem fog szólni, de télelg reméltem hogy számítok annyit neki, hogy azért szól bár annyit hogy ne beszéljük meg a dolgokat. Ez van:-s nélküle maradtam. 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://piiisz.blog.hu/api/trackback/id/tr302009960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sűtiii 2010.05.23. 09:49:31

azt mondod szerinted ismersz, amiket ide irtál.. rolam, meg azt h miket "remélsz" az mind azt bizonyitja, h egyáltalán nem ismersz..v lehet h én ismertelek enyire férre, szerintem nagyon jol megvagy a mostani életedben. nélkülem is, énis elvagyok.kaptam uj "törzs helyet" uj emberkkel. ami mondhatni most ujdonság és izgalmas.

Sűtiii 2010.05.23. 12:57:25

h ha nem csak beszéltél volna, hanem cselekedtél volna, akkor biztos h most nem itt tartanak, ja és az interenet tééleg csodákra képes, de velem nem csinálhtod azt h "meessengeren" beszélsz meg midnent, lélegző emberek vagyunk, utdunk beszélni, ehez nem kell internet, ugyláccik neked csak erre futja..ak sajnálom, az igértteiddel ..már a tököm tele van, mert mikor a Győriek mentek el, akkoris messzen volt pofád csak mondani h "ugy oda mentem volna, csak féltem h leégetem magam" nah igen, it a baj.. h ha valaki talán a barátnőm nem azal foglalkozik h leégeti-e magát..hanem az h kibéküljön a barátnőjével, nah igen,, végülis itt láccik h menyire nem is volt szoros ez a barátság, igy a végén beszélni könnyeb, ésazt érted el, h igy ojanokat mondok amit, 1honapja és két hete, nem gondoltam volna komojan.
süti beállítások módosítása