HTML

szmáááájlííí

Friss topikok

  • Sűtiii: h ha nem csak beszéltél volna, hanem cselekedtél volna, akkor biztos h most nem itt tartanak, ja é... (2010.05.23. 12:57) idő
  • Guculke: arra a napra en is emlekszem....ugy meg voltal indula....s mindenki a te viragodat fogogatta...:P ... (2010.03.16. 19:24) meglepetééés:P
  • Guculke: szerintem is nagyon szupcsi(ahogy te szoktad mondani) kirandulas volt...:P az oszi is kipihente ma... (2010.03.16. 19:18) élmények:):x
  • Guculke: nekem is nagyon nagyon fog hianyozni az osztaly...es hozza is teszem h MINDENKI...mindenki a saja... (2010.03.09. 18:05) "mi"

Linkblog

2010.05.05. 15:25 csilcsi95

 igen igen..tudom..rég nem írtam már itt volt az ideje:D. Azt hiszem utolsó beszámolóm a rákosi kirándulás volt..na hát azóta esemény dús életecském volt:D. összebalhéztam e legjobb barátnőmmel, ami igazán rossz érzés, de télleg nem tudok mit tenni hiszen látni se akar..szerintem. De ahogy mondani szokták---ahol egy ajtó bezárul, kinyílik egy másik---. Hogy mit is jelent ez esetben ez a dolog? Konkrétabban arra gondoltam, hogy most van 4 olyan ember körülöttem akikkel igen jól kijövök és szerintem megértjük egymást. Bár még sokszor úgy érzem, hogy nem tartozom abba a közösségbe idővel az is elmúlik. Remélem. Aztán úgy-e bár május 1-en is túl vagyunk. Ahogy az lenni szokott semmi nem mehet akadály mentesen. Ez a kis "kiruccanás" sem ment eleinte a legtökéletesebben, de megint ahogy mondani szokták-----minden jó ha a vége jó----, a vége meg nagyon jó volt. Persze nem panaszkodom a többire se. A társaság vagány volt a hangulat is és az idő az meg pláne. Az éjszakai látvány meg varázslatos volt. Tűz, csillagos égbolt mi kell még? Na meg persze mellettem volt sok szeretni való ember:x. Na de mivel az életnek vannak rázósabb pillanatai is így azt is megemlítem-----a vizsgák közepén vagyunk:-s...kedden volt a román----holnap magyar----jövő hét szerda matek...akkor meg végre vége...lenne még mit mondjak de most azt hiszem egyelőre ennyi. többit majd holnap vagy este.

ma este filmezés a csajokkal:D---na puszcsi.pápá.:*

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://piiisz.blog.hu/api/trackback/id/tr791976621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása