HTML

szmáááájlííí

Friss topikok

  • Sűtiii: h ha nem csak beszéltél volna, hanem cselekedtél volna, akkor biztos h most nem itt tartanak, ja é... (2010.05.23. 12:57) idő
  • Guculke: arra a napra en is emlekszem....ugy meg voltal indula....s mindenki a te viragodat fogogatta...:P ... (2010.03.16. 19:24) meglepetééés:P
  • Guculke: szerintem is nagyon szupcsi(ahogy te szoktad mondani) kirandulas volt...:P az oszi is kipihente ma... (2010.03.16. 19:18) élmények:):x
  • Guculke: nekem is nagyon nagyon fog hianyozni az osztaly...es hozza is teszem h MINDENKI...mindenki a saja... (2010.03.09. 18:05) "mi"

Linkblog

2010.03.10. 21:10 csilcsi95

meglepetééés:P

 húúú..érdekes egy nap volt. Reggel megyek be az osztályba és a csajok azzal fogadnak "csomagod jött", én meg csak ámultam-bámultam hogy "most mi van?". Nézek a padomra és hát télleg, ott egy ajandék meg egy szál virág. Igazából sejtettem, hogy miről is van szó, de biztos akartam lenni benne tehát érdeklődni kezdtem ki hozta. A lányok azt mondták Roland a "tettes", ő rakta oda. Persze Rolit egyből kezdtem faggatni mire nagy nehezen kibökte "hát a tegnap találkoztam Hanzival és ő küldte". Na hát ezt hallva a boldogság hormonaim túltengtek, de egyben kicsit szar volt mert nem láttam őt már pár napja és nagyon hiányzik és Roland találkozott vele, de én nem. Na mindegy, a lényeg hogy télleg nagyon boldog voltam, ez az egész feldobta az egész napomat. Jó lenne találkozni már vele, mert hétvégén kirándulás és ppff:-s hétvégén se fogunk találkozni. DEEE (ott van a nagy "de") várom már télleg a kirándulást. Már gyűjtögetjük a számokat az esti bulira , tervezgetünk, gondolkodunk mi hogy lesz, elképzeljük hogy milyen lehet ott a hely és mindezek mellett bővült a kirándulók listája. 1 nappal az az másfél nappal ezelőtt még úgy volt, hogy nem megyünk sehova, mert 1 személy az osztályból nem tud jönni és akkor nincs meg az a létszám, ami be volt jelentve, DE most...Hááát most még többen vagyunk, mint amennyire számítanak ott ránk. JAAAJ alig várom, de télleg szerintem nagyon jó lesz és és és remélem nem fogok csalódni.

uhh na ennyi azt hiszem csóókszi:*:x

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://piiisz.blog.hu/api/trackback/id/tr331829835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guculke 2010.03.16. 19:24:16

arra a napra en is emlekszem....ugy meg voltal indula....s mindenki a te viragodat fogogatta...:P
ha negem ert volna egy ilyen meglepetes...en legalabb egy oratig nem kaptam volna levegot, s az ajulas kornyekezett volna.....(nem erost szeretem a meglepeteseket)
nagyon jo h minden aprosagnak tudsz orulni...:P:)
süti beállítások módosítása