HTML

szmáááájlííí

Friss topikok

  • Sűtiii: h ha nem csak beszéltél volna, hanem cselekedtél volna, akkor biztos h most nem itt tartanak, ja é... (2010.05.23. 12:57) idő
  • Guculke: arra a napra en is emlekszem....ugy meg voltal indula....s mindenki a te viragodat fogogatta...:P ... (2010.03.16. 19:24) meglepetééés:P
  • Guculke: szerintem is nagyon szupcsi(ahogy te szoktad mondani) kirandulas volt...:P az oszi is kipihente ma... (2010.03.16. 19:18) élmények:):x
  • Guculke: nekem is nagyon nagyon fog hianyozni az osztaly...es hozza is teszem h MINDENKI...mindenki a saja... (2010.03.09. 18:05) "mi"

Linkblog

2010.03.11. 21:04 csilcsi95

:)

 Igaz, hogy ma már ez a második "bejegyzésem", de mit számít fő, hogy a hajunk jól álljon:)). ÉÉÉs igen még mindig boldog vagyok:P. Őszintén nem tudom minek örvendek ennyire, de mióta "ő" van nekem azóta mindig ilyen vagyok. Persze ez csak jó, és az is természetes, hogy volt 1-2 vitánk, de megoldottuk a problémát és boldogok vagyunk. Legalábbis remélem ugyan azt érzi amit én. Ma végre sikerült beszéljek vele. Annyira szeretem mikor ilyeneket ír hogy "drágám" meg "édes", és "őt" is nagyon szeretem. Alig várom találkozzunk, garantált, hogy a nyakába szökök:P. Remélem ez minél hamarabb lesz, pontosabban holnap. Aztán fél 7kor megyek be a sulihoz és induláááás. Holnap este ilyenkor már ott leszünk. Beszéltem Csongival és ő azt mondta hogy elég érdekes és jó kirándulás, legalábbis nekük jól telt, bár nap végére ki voltak halva a fáradtságtól. Az mondjuk mindegy is legalább jól fogunk aludni:)). De már télleg nagyon várom. 

A meccs? Na hát az egy külön törénet:)). Tele vagyok kék-zöld foltokkal. Románok azt mondanák "riscul meseriei". Hát télleg az, úgy nekem jött Teo, hogy én azt hiszem még a gyorsvonat se ütne így el:)). Bár nem áll szándékomban kipróbálni hogy a kettő hasonlít e egymásra:)). Aztán Heni ő meg összerugta a lábaim. Na jó mindegy ez megint mellékes. A lényeg amint már mondtam hogy jól érezzük magunkat. Hát meg is volt, és megdicsértek a Segitősök, hogy ügyesek vagyunk és folyamatosan fejlődünk. Jövő csütörtökön Nagy Imre ellen játszunk és véleményük szerint meg verjük. Mondjuk arra azért kiváncsi vagyok, de remélem igazuk van. Már télleg jó lenne egyet nyerni és nem a Petőfi vagy a Xantusz ellen:P.

Na de mostmár mára télleg ennyi, mert fáradt vagyok. :)

puszcsííí:*:*:x:x

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://piiisz.blog.hu/api/trackback/id/tr151832522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása